« Березень 2024 » | ||||||
Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
«Успіх приходить до того, хто робить те, що найбільше любить».
М. Форбс
Інноваційні форми роботи та технології – це цілеспрямований системний набір прийомів, засобів організації навчальної діяльності, що охоплює весь процесс навчання від визначення мети до одержання результатів. У своїй роботі я переважно застосовую наступні інноваційні технології:
Власний особистісний і педагогічний портрет
вчителя предмету "Захист Вітчизни" Пересади Андрія Івановича
Усе моє життя пов’язане з школою: тут я навчався, звідси пішов до армії, сюди повернувся після закінчення педагогічного інституту. Повернувся вже Вчителем. Напевно, це покликання душі й серця. Можливо, з мене вийшов би непоганий фотограф, талановитий інженер, відомий актор (недарма кожний мій вихід на сцену під час проведення шкільних свят викликає шквал оплесків)... Це все можливо, але зараз я пишаюся тим, що ось уже 27 років я – учитель.
Переконаний, найпростіший шлях до того, щоб отримувати задоволення від життя – це отримувати задоволення від того, що ти робиш кожного дня, бачити і цінувати всі моменти свого педагогічного щастя. Школа для мене — та дивна країна, де кожен день не схожий на попередній, де кожна мить — це пошук чогось нового, цікавого, де немає часу нудьгувати, сперечатися та витрачати час на пусте, де кожен учень — це архітектор майбутнього, а, отже, всі жителі цієї країни у відповіді за своє майбутнє і майбутнє нашої держави. У цій країні уживаються лише найстійкіші, найтерплячіші, найщиріші, найвідповідальніші та найчудовіші люди.
Якими принципами я керуюсь у роботі? Вважаю, що справжній учитель — це той, хто здатний зійти з висот своїх знань до знань учня та разом з ним здійснити нове сходження. Це стало моїм першим принципом, яким я користуюся у своїй педагогічній праці. На уроці я, спілкуючись з дітьми, розкриваю перед ними свій світогляд, свою систему цінностей, відношення до всього, що відбувається навколо. Це є щирим, але ж будь-яка фальш буде помічена та здатна розчарувати, поранити юні душі. Бути чесним, щирим, відкритим — це мій другий принцип. Третій принцип — це принцип організації системи цінностей-ідеалів, що звернені до моральних орієнтирів виховання: істина, добро, особистість, свобода, любов, творчість, патріотизм, через сприйняття яких формується Людина. Четвертий принцип — створення умов для реалізації індивідуальних можливостей кожної дитини. Уміння захопити учнів своїм предметом і є педагогічною майстерністю, до якої ми всі прямуємо — це п'ятий принцип моєї педагогічної діяльності. Шостий принцип — формування стійкої мотивації до навчання. Співробітництво — сьомий принцип. Серед моїх принципів немає більш або менш важливих, головних або другорядних. Вони взаємодіють, і кожен з них є окремою ланкою єдиної системи виховання і навчання.