Вітаю Вас Гість!
Понеділок, 10.12.2018, 22:40
Головна | Реєстрація | Вхід | RSS

Меню сайту

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 27

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Погода

Відвідування

Вхід на сайт

Пошук

Годинник

Календар

«  Грудень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

Друзі сайту

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Про мене

«Успіх приходить до того, хто робить те, що найбільше любить».

М. Форбс

 

  Інноваційні форми роботи та технології – це цілеспрямований системний набір прийомів, засобів організації навчальної діяльності, що охоплює весь процесс навчання від визначення мети до одержання результатів. У своїй роботі я переважно застосовую наступні інноваційні технології:

 

Власний особистісний і педагогічний портрет

вчителя предмету "Захист Вітчизни" Пересади Андрія Івановича

  Усе моє життя пов’язане з школою: тут я навчався, звідси пішов до армії, сюди повернувся після закінчення педагогічного інституту.  Повернувся вже Вчителем. Напевно, це покликання душі й серця. Можливо, з мене вийшов би непоганий фотограф, талановитий інженер, відомий актор (недарма кожний мій вихід на сцену під час проведення шкільних свят викликає шквал оплесків)... Це все можливо, але зараз я пишаюся тим, що ось уже 27 років я – учитель.

  Переконаний, найпростіший шлях до того, щоб отримувати задоволення від життя – це отримувати задоволення від того, що ти робиш кожного дня, бачити і цінувати всі моменти свого педагогічного щастя. Школа для мене — та дивна країна, де кожен день не схожий на попередній, де кожна мить — це пошук чогось нового, цікавого, де немає часу нудьгувати, сперечатися та витрачати час на пусте, де кожен учень — це архітектор майбутнього, а, отже, всі жителі цієї країни у відповіді за своє майбутнє і майбутнє нашої держави. У цій країні уживаються лише найстійкіші, найтерплячіші, найщиріші, найвідповідальніші та найчудовіші люди.

  Якими принципами я керуюсь у роботі? Вважаю, що справжній учитель — це той, хто здатний зійти з висот своїх знань до знань учня та разом з ним здійснити нове сходження. Це стало моїм першим принципом, яким я користуюся у своїй педагогічній праці. На уроці я, спілкуючись з дітьми, розкриваю перед ними свій світогляд, свою систему цінностей, відношення до всього, що відбувається навколо. Це є щирим, але ж будь-яка фальш буде помічена та здатна розчарувати, поранити юні душі. Бути чесним, щирим, відкритим — це мій другий принцип. Третій принцип — це принцип організації системи цінностей-ідеалів, що звернені до моральних орієнтирів виховання: істина, добро, особистість, свобода, любов, творчість, патріотизм, через сприйняття яких формується Людина. Четвертий принцип — створення умов для реалізації індивідуальних можливостей кожної дитини. Уміння захопити учнів своїм предметом і є педагогічною майстерністю, до якої ми всі прямуємо — це п'ятий принцип моєї педагогічної діяльності. Шостий принцип — формування стійкої мотивації до навчання. Співробітництво — сьомий принцип. Серед моїх принципів немає більш або менш важливих, головних або другорядних. Вони взаємодіють, і кожен з них є окремою ланкою єдиної системи виховання і навчання.