Вітаю Вас Гість!
Субота, 05.07.2025, 02:53
Головна | Реєстрація | Вхід | RSS

Меню сайту

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 59

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Погода

Відвідування

Вхід на сайт

Пошук

Годинник

Календар

«  Липень 2025  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031

Друзі сайту

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Про мене

«Успіх приходить до того, хто робить те, що найбільше любить».

М. Форбс

 

  Інноваційні форми роботи та технології – це цілеспрямований системний набір прийомів, засобів організації навчальної діяльності, що охоплює весь процесс навчання від визначення мети до одержання результатів. У своїй роботі я переважно застосовую наступні інноваційні технології:

  • інформаційно-комунікативна технологія: дозволяє суттєво поглибити зміст матеріалу, практичні вміння та навички школярів у пошуку, аналізі, узагальненні інформації,сприяє підвищенню мотивації дітей до навчання предмета і призводить до цілого ряду позитивних наслідків: психологічно полегшує процес засвоєння матеріалу учнями; мотивує живий інтерес до предмета пізнання; розширює загальний кругозір дітей; учні оволодівають уміннями здобувати інформацію з різноманітних джерел, обробляти її за допомогою комп'ютерних технологій; підвищується продуктивність праці вчителя та учнів на уроці;
  • технологія особистісно орієнтованого навчання: забезпечує  розвиток і саморозвиток особистості, виходячи з виявлення її індивідуальних особливостей як суб'єкта пізнання та предметної діяльності;
  • технологія розвитку критичного мислення:допомагає моїм учням самостійно визначати напрям у вивченні теми і самостійно вирішувати проблеми, тобто «мислити по-справжньому»;
  • технологія інтегрованого навчання:допомагає дати учневі цілісне уявлення про світ, навчити сприймати життєві явища в їх глибинному взаємозв’язку;
  • технологія інтерактивного навчання: дає можливість дітям в парах, малих групах опрацьовувати навчальний матеріал, розмовляючи, дискутуючи та обговорюючи  різні позиції;
  • метод проектів: сприяє створенню  під час навчального процесу таких умов, за яких результатом є індивідуальний досвід проектної діяльності учнів;
  •  технологія створення ситуації успіху: сприяє підвищенню робочого тонусу, збільшенню продуктивності навчальної роботи, а також допомагає учневі усвідомити себе повноцінною особистістю і відповідно забезпечити успіх у навчанні.

 

Власний особистісний і педагогічний портрет

вчителя предмету "Захист Вітчизни" Пересади Андрія Івановича

  Усе моє життя пов’язане з школою: тут я навчався, звідси пішов до армії, сюди повернувся після закінчення педагогічного інституту.  Повернувся вже Вчителем. Напевно, це покликання душі й серця. Можливо, з мене вийшов би непоганий фотограф, талановитий інженер, відомий актор (недарма кожний мій вихід на сцену під час проведення шкільних свят викликає шквал оплесків)... Це все можливо, але зараз я пишаюся тим, що ось уже 27 років я – учитель.

  Переконаний, найпростіший шлях до того, щоб отримувати задоволення від життя – це отримувати задоволення від того, що ти робиш кожного дня, бачити і цінувати всі моменти свого педагогічного щастя. Школа для мене — та дивна країна, де кожен день не схожий на попередній, де кожна мить — це пошук чогось нового, цікавого, де немає часу нудьгувати, сперечатися та витрачати час на пусте, де кожен учень — це архітектор майбутнього, а, отже, всі жителі цієї країни у відповіді за своє майбутнє і майбутнє нашої держави. У цій країні уживаються лише найстійкіші, найтерплячіші, найщиріші, найвідповідальніші та найчудовіші люди.

  Якими принципами я керуюсь у роботі? Вважаю, що справжній учитель — це той, хто здатний зійти з висот своїх знань до знань учня та разом з ним здійснити нове сходження. Це стало моїм першим принципом, яким я користуюся у своїй педагогічній праці. На уроці я, спілкуючись з дітьми, розкриваю перед ними свій світогляд, свою систему цінностей, відношення до всього, що відбувається навколо. Це є щирим, але ж будь-яка фальш буде помічена та здатна розчарувати, поранити юні душі. Бути чесним, щирим, відкритим — це мій другий принцип. Третій принцип — це принцип організації системи цінностей-ідеалів, що звернені до моральних орієнтирів виховання: істина, добро, особистість, свобода, любов, творчість, патріотизм, через сприйняття яких формується Людина. Четвертий принцип — створення умов для реалізації індивідуальних можливостей кожної дитини. Уміння захопити учнів своїм предметом і є педагогічною майстерністю, до якої ми всі прямуємо — це п'ятий принцип моєї педагогічної діяльності. Шостий принцип — формування стійкої мотивації до навчання. Співробітництво — сьомий принцип. Серед моїх принципів немає більш або менш важливих, головних або другорядних. Вони взаємодіють, і кожен з них є окремою ланкою єдиної системи виховання і навчання.