Вітаю Вас Гість!
Субота, 20.04.2024, 08:13
Головна | Реєстрація | Вхід | RSS

Меню сайту

Категорії розділу

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 57

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Погода

Відвідування

Вхід на сайт

Пошук

Годинник

Друзі сайту

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Каталог статей

Головна » Статті

Всього матеріалів в каталозі: 4
Показано матеріалів: 1-4

  На сьогодні в шкільній практиці перевірки знань учнів склалися дві основні форми контролю: усне опитування й письмова робота. Кожна з них, маючи певні позитивні сторони, володіє й низкою істотних недоліків. Так, усне опитування є вибірковою формою контролю знань окремих учнів, що віднімає значний обсяг часу від уроку. Письмова робота надзвичайно трудомістка й не оперативна. Найчастіше викладач, не встигнувши впоратися з перевіркою робіт учнів, починає наступний урок без інформації про те, які розділи попереднього матеріалу не були засвоєні учнями достатньою мірою. До того ж обидва ці методи не позбавлені негативних проявів, пов'язаних з необ'єктивною оцінкою знань.

Мої статті | Переглядів: 458 | Додав: Andre | Дата: 14.11.2015 | Коментарі (0)

  Чи варто використовувати комп'ютери в школі? Багато хто з педагогів відповідають на це запитання позитивно. У декого є заперечення філософського або чисто практичного характеру. Однак усі згодні з тим, що певна адаптація школи до комп'ютерного століття необхідна. Єдиної ж думки про те, якою вона повинна бути, на сьогоднішній день не існує.

Мої статті | Переглядів: 355 | Додав: Andre | Дата: 14.11.2015 | Коментарі (0)

  На сучасному етапі, коли розвиток комп'ютерної техніки все тісніше вливається в наше повсякденне життя, коли на перший план майже в усіх сферах суспільного життя входять новітні інформаційні технології, особливо актуальною стає проблема використання їх можливостей.

Мої статті | Переглядів: 563 | Додав: Andre | Дата: 14.11.2015 | Коментарі (0)

За яким алгоритмом здійснюють аналіз уроку? Що слід обов’язково  тримати в полі зору молодому вчителю, щоб такий аналіз не видався йому  механізмом обтинання крил?

Виділяють три типи аналізу уроку:  комплексний, стислий, аспектний. 

Мої статті | Переглядів: 406 | Додав: Andre | Дата: 07.11.2015 | Коментарі (0)