Головна » Статті |
Всього матеріалів в каталозі: 4 Показано матеріалів: 1-4 |
На сьогодні в шкільній практиці перевірки знань учнів склалися дві основні форми контролю: усне опитування й письмова робота. Кожна з них, маючи певні позитивні сторони, володіє й низкою істотних недоліків. Так, усне опитування є вибірковою формою контролю знань окремих учнів, що віднімає значний обсяг часу від уроку. Письмова робота надзвичайно трудомістка й не оперативна. Найчастіше викладач, не встигнувши впоратися з перевіркою робіт учнів, починає наступний урок без інформації про те, які розділи попереднього матеріалу не були засвоєні учнями достатньою мірою. До того ж обидва ці методи не позбавлені негативних проявів, пов'язаних з необ'єктивною оцінкою знань. |
Чи варто використовувати комп'ютери в школі? Багато хто з педагогів відповідають на це запитання позитивно. У декого є заперечення філософського або чисто практичного характеру. Однак усі згодні з тим, що певна адаптація школи до комп'ютерного століття необхідна. Єдиної ж думки про те, якою вона повинна бути, на сьогоднішній день не існує. |
На сучасному етапі, коли розвиток комп'ютерної техніки все тісніше вливається в наше повсякденне життя, коли на перший план майже в усіх сферах суспільного життя входять новітні інформаційні технології, особливо актуальною стає проблема використання їх можливостей. |
За яким алгоритмом здійснюють аналіз уроку? Що слід обов’язково тримати в полі зору молодому вчителю, щоб такий аналіз не видався йому механізмом обтинання крил? Виділяють три типи аналізу уроку: комплексний, стислий, аспектний. |